Friday, September 30, 2011

rindu sama ini ! !! blog ! !

Assalamualaikum ..
pertama sekali aku nak mintak maaf pade blog aku ! kerana aku selalu x update or jenguk2  kau !
sorry sangat ! mmg x d mase ! nak online fb or twitter pon slalunya on kat  fon ! n kngkdg lame kngkdg skjp giler ! soo aku nak mintak maaf sangat 2 ! aku hope kau maafkan aku ! kalau kau ni manusia cm aku ! mesti kau dah karate aku ! kan2 ? confirm 100? kalau lah kan ! hehe ! !
btw aku rindu sangat nan kau ! haa ! aku nak kasik tau kau ! yg aku ade twitter ! ehhe !
x d teh x d ais ! tetbe je aku ade twitter ! hehe ! ! solehah yg buatkan ! thanks :)
mule 2 aku rase mcm pekehe dgn twitter ni ! x best nye ! sbb aku tak paham sbb tu la kate tak best ! tapi bila dah start manje 2 dgn twitter aku tuh  ! haa baru lah aku kate best ! ! ! bak kate pepatah ! jangan menilai seseorang dari luaran  ! ! :) hehe ! ! sory twit ! aku menilai kau dari luar ! je ! haha ! maaf 2 ! !
okayy ! aku nak chaww dlu ! sbb nak kene siap 2 kan barang ! sbb sok nak g kem ! tatata !



see you soon ! muchlove : deanna !:)

No comments:

Post a Comment