Friday, November 25, 2011

Holli hOlli day DaYY !

hey hey hey ! Assalamualaikum semua ? Apa khabar , sehad ? Hope korang sehad sehad belaka :)
Sebelum kita memulakan cerita yang ingin saya sampaikan , nak tanya skit kat blog neh ..
Apa khabar ? Kau rindu kat aku tak ? Of course lah kau rindu aku kan ..>.< saaaayannn *x sempat habiskan ayat .. blog dh potong .. '' rindu ? nympah adela .. :P " sampai hati kau :( , tapi tak hingin pun nak sampai kat hati kau , err ! dah la :p
 aku : Okay , kita biarkan si poyo tue ! ! Jom teruskan ,
kau : kalau aku poyo , kau pun poyo .. sebab kau tuan aku ..
aku : ade aku kesah ke ?
kau : senyap  laa .. 
aku : lalalala :P :) padanmuka !
eh 2 ! dah dah ! *nakmeloyarburukpulak.. humm!
okay ! dah alang alang cuti sekolahh ney ! :)
mesti la korang pergi holiday kan ?
aku pon sama , :) ye la tuw , tak sure lagi . haha
okay . korang cuti kat mana ? aku , emm aku myb dekat _____ tak tau ! haha
ikod mama sama ayah laa , nak g mana ! janji jalan jalan !:)
itu je buat sementara , mmg tak best kan !
so click this button after reading this entry !
-dislike in your heart - haha  !
tadaaa
Assalamualaikum ,

No comments:

Post a Comment