Monday, June 20, 2011

dah dpikir masak2! ayoh! kejar impian kamu itu!:) oyehh!

hahax! assalamualaikum! (sory awal2 lagi aku dah gelak )
haha! dulu cite 2 aku ingin menjadi seorg doktor ! oyehh!!

tapi skrg  !bila aku pikir 2 balik! aku nak jadi arkitek! entah mane dtgnye azam aku!mmg aku nak jd
seorg arkitek!
mama n ayah pon sokong! yuhuu!
hmm! korunk nak tahu cmne aku terpikir nak jadi doktor!
senanye! jeng2!!
aku start bace novel mse umo aku darjah 3! then watak utama yg aku suke tuh! name dia jihan! dia nak
jadi doktor bila dah besar nnti! disebabkan itu adlah watak yg sngt aku suke dlm novel DEAR YAYAH!
so aku pon nk jd doktor! then aku fikir smpai skrg! aku mmg nak jd doktor! tapi aku x suke lah
nak tgok mcm..contoh accident ke luka ke..aku agak cuak arh! tamoo2!!
humm! pastu jumaat minggu lepas! cgbella ! ad bg stu borang tuk isi! aku tgok2 lah! then
kan ad bidang ap yg kite minat lah..n bla2! aku mmg minat melukis! mcm sketch atau lakaran!aku mmg suke !! mase tuh la akufikir masak2! sampai dah masak otak aku!
aku berazam nak jd arkitekk!!!

 aku x pandai lah nk lukis cmnieh kan!
haha! aku nye kira agak terok! tp yg diatas amat pro!!haha

 haha!
i want to be a architect!!
i'mcoming!! insyaallah!:D
impian ku akn tercapai jika aku berusaha bersungguh2! oyehhh!!

No comments:

Post a Comment