Tuesday, June 7, 2011

baru aku tau ape itu STEP UP! :D!

halooha! assalamualaikum! :)
kenapa lah entry aku bnyk tntg besday ! kan2? mesti korunk bosan! dan
kali niehh ! bagi aku entry neh pling memalukan kot ! nak tau sbb ape !
baru aku tau ape itu STEP UP ! haha



haha! aku rase cerita nieh da lame kann! aku yg ketinggalan zaman betol tak!
tak silap aku cerita neh humm! dari taun lepas kot  ! sbb seingat aku
ade lah kwan2 aku kan ! dia dok cerita psal step up ! ajejeeee! aku pon! cerita ap tuh!
pastu ade lh video utube dia msuk kan kt fb~ aku mls nk tgok ! ingt kn ap lah!
pastu ayh aku nk beli DVD  kan! aku suh la ayh aku crikk! then jumpe ! soo bile aku
dah tengok! ini lah STEP UP  pebendenye tuh ye ! smart jugak ek! haha!!
mane lah aku tau yg cerita STEP UP nieh ade ! tp yg aku sangat2 tau!!
cerita UP ! ahaha! yg rumah terbang! itu aku tau lah !:))


HA! ini aku tau ! haha:))^^^^^
humm! wokey lah! aku nk on fb jap!:)
thanks for reading my worst entry!:)
love you!<3:))

No comments:

Post a Comment