Saturday, August 20, 2011

9 hari terakhir :'( dan rayaaa :))))))) (lebar senyuman aku )

assalamualaikum warahmatullahhi wabarakatuhh..
bloggie ku! lamenye x dgr cita kau! erghh! penat betol aku tunggu  !..
tapi cerita kau belum keluar 2 ! eh ..jap2 ..blog neh aku punya ke kau?
sape yg patot cerita eh ? aku ke kau ! ? hehe ! aku eh ! sori2  !
gurau je,..(lawak yg sungguh bengong )
celik .. pejam .. celikkkk..pejamm..celikpejamcelikpejamcelikpejam ..
sampai bila pon x habes ! dah nak abis puasa ! sedihnyer  ! (bajet jd budk baik jap)
aku harap aku dapat puasa penoh taun nieh ! hari ni dah ari yg ke 20.
lg 9 hari je lagi ! huhuhu :'( btw korang nak tau x ? tajuk yg 9 hari terakhir ueh !
kawan aku yg kasik ! haha! aku pening nk buat tajuk ape/? then aku suh la dia
carik tajuk tuk aku ! haha! bagus aiman sosuke  !pandai kau carik tajuk yg terbaekk!
hehe! aku update blog un ! sbb aku kesian kat blog aku dah berhabok !
kena cuci guna glass cleaner ! atau nak lebih bersih gune sabun dynamo ke? daia ke? glo
cuci pinggan ! haaa ! memang erbaekk! aku tahu korang mesti bosan gila bapak ( ayah aku x gila !
bapak korang eh gila ,..alamak..pechuw 2 ! jgn ar baling aku gune kulit pisang ! aduh skit lah !
eh ipad ! sape punya ipad nih ! kalau x nak aku amik! lalala ! '' eh aku punya  ! pencuri ''
aku x curi lah kau yg bling .."  lari dgn pnoh smngt ! aduhh! terlentang aku ! sbb terpijak
kulit pisang ! lain kali jgn ambil brg yg bukan kita punya ya ! )
eh dah lari tajuk ! aiyoooo! korang mesti bosan dgn title aku sblum nih ! baru aku tau apa itu
step up,,bila kau bukakk blog aku je  !keluar tajuk tu ! aku tgok pon menyampah! okey ! aku akn serius !
x sangke bulan ramadhan dah nak berakhir ..aku x pasti aku akn jumpa atau x ! sbb aku pun x tahu
bila aku akn kembali ke rahmatullah !.. marilah kita bersama sama melakukan amal ibadat ..
ajal di tgn tuhan..tiada siapa yg tahu kita mati bila..semua org akn mati..dan kita haruslah
mmbuat persiapan sblum kia kembali kepdanya ! seminggu sblum tamatnya bulan ramadhan ..
ada hari lailatul qadar kan..pada hari tu..mari lah kita bangun..dan melakukan amal ibadah..
*****************************************************************************
okay !2 ! cerita fasal hari raya pulak !
yeay2 ! dah nak raya  !  x sabar2nya aku ..
nak duit raya !  :)) nak air oren?! (eleh kat rumah pon oleh buat )
hehe!! :)) aku x d idea lah nak buat cita fsal raya ! hadoii!
jap2 ..fikir  ! haa! nak mintak tolong kat aiman sosuke lah !
aiman2 ! hari raya nk buat cerita ape ek?
aiman kate cita fsal raya thun lps ! x menarikk!
lagi?
mercun2! ..
yeah ! mercun ! pandai kau ye aiman!>...
ye mercun ! aku ade mercun favourite tau! nak tau apa mercun tuh !
mercun  ! jeng2 ! POP POP ! HAHA! i likee ! aku selalu main perang 2 ngn adik aku !
kitaorg bukan main dpan rumah ! tapi kitaorg jalan2 sambil kejar2 n x ktinggalan baling pop pop ar!
adik2 aku nih ! da terlebih active  ! mercun pop 2 ue !boleh pulak dia pegang then jentik mercun tuh then ! 'popp!hhaha ! picit mercun pon boleh ! gila punya adik !aku nak buat pon x berani!.
nih2 ! main mercun tu hati2 lah ! bleh pulak bila main mercun das korang buat pistol ..ingat aku x nampak !
bagi tahu ayah n mama ! mati korang ! ahaha ! x pe2 ! aku akak yg baik! aku xkn kasik tahu !
tapi kalau nak aku rahsiakan ! bagi duit dulu ! hehe !(kakak yg kejam )
x nak cita banyak fsal raya  ! kalau nak tahu excited cmne ! kita tunggu lah raya nanti !:))
ape2 pon selamat hari raya! nanti aku kasik gamba yg special punya utk hari raya taun neh !
tunggu yew!! :)



mood : x sabar aku ! nak duit raya pak mak cik yg comel lotte ! bodek2 !

i gtg ! nak ziarah fb ! mane boleh tinggal lame2 !
btw aiman sosuke  ! thanks for the idea ! u r my best frend ! thanks again !

No comments:

Post a Comment