Saturday, July 16, 2011

EXAM TAMAT ! OYEH

assalamualaikum! halohha!
yeah! exam dah tamat ! tapi akhir tahun ade lg..humm!
yeahh!

neh la aku mse jawab pekse sej!!
gila lah! aku dah la x smpat bace buku
hentam keromo saja lha!
mampus gue!


nie lah keadaan aku mse tgh ulangkji
subjek geografi
sumpah  x faham!

habes periksa je ! aku rase ramai yg jadi cmnieh!
termasuk aku ! ngantok gila seyhh!
 mase aku jawab sub seni! aku ngantok gila! then aku jwab lah soalan yg aku tau dulu!
then aku tidor 15 minit  ! aku bangun then aku buat soalan yg aku tak tau!
sebaik aku tidor x terlajak! haha!:)

senanye aku x d mood sngt neh! bila fikir tntg bff aku! hemm
ape nk jd jadi lah!
tata! mase korunk dah habis buat exam ! kalau dah tidor
bila dah tersedar balik!
bende yg first skalii ialah
cekk kat mulut kau ade cecair putih x
? haha! air liur basi ! sbb kalau ade
kawan2 or cikgu kau nmpk ke ! kang maluu!
so kedua baru lah check kertas soalan!:)
wokeyh! :)

No comments:

Post a Comment