Wednesday, July 6, 2011

6 julai 2011 :)

helo melo! assalamualaikum!
hepy besday deanna!:)
thank you! :) (syok sndiri)
haha!! walaupun hari ni adlh hari yg amat menggembirakan!
tapi aku sorang je dok kat umah!:|
bosan larh! dah aku tgh bosan tuh! aku buat lah kerja aku!
nak tau ! ap yg aku buat ! SNAP2LAH!hehe:)
lepas SNAP aku edit!:)
meh nak tunjuk ! jeng jeng jeng!:)
aku dah jadi kapten lanun! wakakak!:))

tetbe pulak nk jd POLIS ke ape tah ! haha! :) kelakar kan?
 itulah ! kerja2 aku tadi! sbnrnye ade bnyak lagi! tapi lainkali lah ye!:)
ha ! baru aku ingt ! malam smlm pon aku ad maen snap2! sat ek ! upload dluh!
baru boleh tngok! wokey! silakan!:)

kelakar kan!haha..biasalah budak neh!
baru nak jadi tua! so kenelah
jd kecik2 dlu!:) kan2??

              okay! sekian dari saya! sbb aku ad bnyak keje nak buat ! haha!:))
hope you guys enjoy reading my entry yg tah pape!:))
tatata! chaw:)

No comments:

Post a Comment