Tuesday, July 5, 2011

saat aku nak kecapi gembira, tiba2 kesedihan yg datang melanda!

helo! assalamualaikum!(mood sngt x berapabaik!)
hmm! mama!! knp mama masuk osptal!
dah la esok bufday aku ..ttbe je mama skit pedih perot smlm..
kesian mama ! dah la mama kene tido seharian kat sane!
hati2 ye mama!!
dah la tido kat hospital x best!
humm! x pe mama! mama rehat dulu lek lok kat sane!
so deanna kene ganti mama lah kat rumah ni kan!
kene siap kan adek g skola pagi n tgahari!
n kalau myb aku x pergi sekolah! aku harap ckgu
x membebel! adoi! malam neh! dok ngn adek2 lah ye !
pening pale! inilah ap yg mama rase kann! huhuh:'(
deanna akan berusaha yg terbaik!
mama kan SUPERB MAMA!!:))
deanna plak SUPERB DIN!! :)(bak kte kina ! name pngglan comel aku ! hahax!:) yg kau kok kin!
jgn dok snap gmba je keje kau ! pegi buat assigment yg mnggunung!!:))
okay deanna! goodluck!
SUPERB DIN COMING'S!!
mak aku mane ad patah kaki! n dy perempuan ! hha
kira dkt hospital lah jugak!!
haiya!!
nak jadi superb dinn!!!
aku nk jdi cm dorunk!
mesti kerja 2 rumah aku boleh settle kan dgn PERFECT!:)
CHAYOOKK!!!:))
good luckkk!!!!:D!!

No comments:

Post a Comment